Mindenképpen szükséges, hogy felhívjuk a vásárlók figyelmét arra, hogy a 2003. évi CXXVII. törvény rendelkezése alapján 2014. január 1-től a 2710 19 81, 2710 19 83, 2710 19 87, 2710 19 91, 2710 19 93, 2710 19 99, 3403 19 10, 3403 19 91 és 3403 19 99 (2014. július 1.-től 34031990) vámtarifaszám alá tartozó kenőanyagok és kenőolajok jövedéki engedélykötelessé válnak.

A törvény alapján bármely kiszerelésű kenőolaj és kenőanyag belföldi nagykereskedelme,  export, import, illetve közösségi kereskedelme 2014. január 1-jétől jövedéki engedélykötelezettség mellett végezhető.

A jogszabályi rendelkezés miatt a fenti kategóriába tartozó kenőanyagokról csak abban az esetben tudunk továbbértékesítésre alkalmas számlát kiállítani, ha a vásárló a regisztráció folyamán rögzíti a jövedéki engedély vagy működési engedélyének adatait, adószámát, és a cégadatoknál megadott e-mail címre elküldi engedélyének másolatát.

Szerződéskötés technikai feltételei:

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

„5. § (2) A szolgáltató az igénybe vevő megrendelésének elküldését megelőzően köteles egyértelműen tájékoztatni az igénybe vevőt:

a) azokról a technikai lépésekről, amelyeket a szerződés elektronikus úton való megkötéséhez meg kell tenni;”

b) az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközökről;”

„5. § (2) A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.”

 

 szerződés technikai feltételeiről szóló előzetes tájékoztatás, technikai információ:

  • megrendelés folyamatának részletezése (összefoglalás, belépés, regisztráció, cím megadás, szállítási feltételek, fizetési feltételek)
  • legyen leírás a rendelés tartalmának módosításáról és törléséről. 

A vásárlás menete

I. Regisztráció és bejelentkezés, a felhasználói fiók kezelése
II. A termékek kiválasztása
III. A kosár és a megrendelés véglegesítése
  

I. Regisztráció és bejelentkezés

Az LM Hungarolube webáruház választékát regisztráció és bejelentkezés nélkül is böngészheti, de a vásárláshoz és az egyéb kényelmi szolgáltatások igénybevételéhez szükséges a regisztráció, amit ITT tehet meg. A regisztráció ingyenes és kötelezettséggel nem, viszont számos előnnyel jár.

Bejelentkezés után a Felhasználói fiókját látja. A jobb oldali menüpontokban tudja módosítani személyes adatait, jelszavát,számlázási és szállítási címét és itt végezheti az e-mailes hírlevél fel- és leiratkozást.

A folyamatban lévő rendelések összefoglalóját a Rendelési előzmények felületen nézheti meg.

Lehetséges állapotok:

  • Folyamatban- A rendelést a webáruház felvette, de még nem került át ügyintézőinkhez
  • Feldolgozás alatt– A rendelést a webáruház felvette, és ügyintézőinkhez is átkerült
  • Kiszállítás alatt, fizetve– A megrendelés véglegesítve és kifizetve

A korábban a kívánságlistához adott termékeket pedig a Kedvenc termékeim felületen nézheti meg.

A felső menüsorra kattintva azonnal elkezdheti a nézelődést és a vásárlást.

II. A termékek kiválasztása

Első lépések

A felső menüsorból lenyíló felületen választhatja ki az Ön által keresett terméket vagy szolgáltatást. A kezdőlapon találja kiemelt termékeinket, továbbá a legújabb termékeinket egyaránt. A felső menüsor jobb oldalán található gyorskereső segítségével áruházunkban található termékek közt van lehetősége keresni (működése: kezdje el begépelni a termékre jellemző kulcsszót, pl: piros, majd az enter gomb megnyomása után a program kilistázza az összes olyan terméket, amelyben szerepel a piros szó).

Böngészés a termékkategóriában

Miután kiválasztotta a termékkategóriát a webshopban jelenleg elérhető termékek megjelennek a képernyőn. A Jelenlegi hely: sor jobb oldalán kiválaszthatja, hogy a termékek Terméknév szerint betűrendben, vagy Ár szerinti sorrendben jelenjenek meg.

Választhat továbbá, hogy a találatok növekvő sorrendben (Terméknév esetén A-tól Z-ig, ár esetén a legolcsóbbtól a legdrágábbig) vagy csökkenő sorrendben (Terméknév esetén Z-től A-ig, ár esetén a legdrágábbtól a legolcsóbbig) jelenjenek meg.

Ha a termékek száma miatt több oldalas a termékkategória, akkor a láblécben választhatja ki az oldalszámnak megfelelő gombokkal. Konkrét oldalakat választhat ki a számokra kattintva. Ha egy termékről több információra van szüksége, kattintson a képre vagy a nevére.

A termékoldal

A termékoldalon az összes szükséges információt megtalálja a termékről.
A feltüntetett ár bruttó ár, azaz az ÁFA-t tartalmazza. Akciós termék esetén feltüntetésre kerül az eredeti és az akciós ár is.
A képre kattintva kinagyíthatja azt.

Amennyiben már bejelentkezett, a terméket hozzáadhatja kívánságlistájához (Kedvencekhez adom gomb). Ha más termékszín is van raktáron, akkor a bélyegképre kattintva arra válthat át. Itt találja meg a termékleírástés az esetleges további információkat az egyedi kezelési igényről. Ha meg kívánja vásárolni a terméket, akkor kattintson a Kosárba gombra.

III. A kosár és a megrendelés véglegesítése

A kosár tartalmát folyamatosan nyomon követheti a legfelső menüsor jobb oldalán található kosár mezőben, ahol a termékek számát és a – szállítási költség nélküli – bruttó összesített értéket is megtalálja. Erre a felületre kattintva azonnal megtekintheti a kosár részletes tartalmát.

A kiválasztott termékek külön sorban szerepelnek. Ha módosítani kívánja atermékmennyiséget, akkor írja be a kívánt számot a mezőbe és nyomja meg a mező melletti Frissítés gombot. Ha termék(ek)et teljesen törölni kívánja, nyomja meg a Törlés (X)gombot. Az Ár oszlopban az egységárat, a Részösszegnél és az Összesennél pedig a termékek összesített árait látja. Ehhez adódik hozzá a várható szállítási díj. Valamennyi feltüntetett ár bruttó, azaz az ÁFÁ-t tartalmazza.

Pénztárgombbal továbbléphet a megrendelés véglegesítéséhez.

 

Szállítási cím megadása

Itt alapértelmezetten a regisztráció során megadott szállítási és számlázási adatok jelennek meg. Amennyiben módosítani kíván ezeken az adatokon, ezen a felületen megteheti. Az itt megváltoztatott adatok csak erre a rendelésre vonatkoznak, a regisztrációnál megadott adatok változatlanok maradnak! A szállítási és számlázási címadatok véglegesítése után nyomja meg aTovábbgombot!

Szállítási mód kiválasztása

Jelenleg az áruházban választható kiszállítási mód(ok):
- Magyar Posta (MPL) vagy futárszolgálattal való kiküldés (a termékek súlyától függő díjazással)
- átvétel a raktárból

Nyomja meg a Tovább gombot!
Visszalépéshez kattintson a felső számkockák alatt található feliratokra!

Fizetési mód kiválasztása

  •  Itt választhat fizetési módot:
  •  Készpénzes fizetés áru átvételekor
  •  PayPal fizetési lehetőség regisztrált PayPal felhasználóknak
  •  utánvét

 Nyomja meg a Tovább gombot!

Visszalépéshez kattintson a felső számkockák alatt található feliratokra!

Rendelés jóváhagyása

Ezen az oldalon összesítve látja a megrendelés részleteit. Kérjük, nézzen át mindent alaposan. Ha valamit módosítani kíván, akkor a felső számkockák alatt található feliratokra kattintva visszaléphet adatot módosítani. Figyelem: Visszalépés után újra meg kell adnia az adatokat!

Amennyiben kívánja, akkor hagyhat egy rövid megjegyzést megrendelése mellé.

A rendelés véglegesítéséhez nyomja meg a Rendelés feladása gombot.

Figyelem: Ön ezzel véglegesíti a megrendelését!

 

Fizetés

Amennyiben rendelése sikeres volt, akkor a megadott linkre kattintva léphet tovább a kártyás vagy PayPal fizetéshez. Rendelése csak kifizetéssel válik érvényessé!

Amennyiben Ön a „Készpénzes fizetés az áru átvételekor” fizetési módot választotta, akkor a rendelési folyamatot ezzel sikeresen befejezte.

Telefon: +36 42 595 265
Fax: +36 42 595 264
Mobil: +36 30 680 1182
Email: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.

Szállítás

Postafiók címre nem vállalunk szállítást.

SZÁLLÍTÁSBAN PARTNERÜNK A GLS! 

Szállítási díjak (bruttó)

Házhozszállítás GLS-el

(Kiszállítás 1 napos időgarancia)

0-20 kg

790 Ft bruttó

21 - 40 kg

1.590 Ft bruttó

41 - 250 kg

3.190 Ft bruttó

251 kg-tól

Díjmentes

A hordó nem visszatérő csomagolási egység, az IBC konténereknek a szállítástól számított 30 napon belül visszaszállításra alkalmas állapotban kell lenniük.

KAPCSOLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK:

Bankkártyás fizetés: 

Utánvét beszedés szolgáltatással együtt rendelhető. A címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál lévő mobilterminálon, amelyről bizonylatot kap.

A fizetés a következő hitel vahy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express. 

A szolgáltatás díja: a beszedett utánvét érték 0,99 %-a. 

Kérjük megrendelés esetén tüntesse fel, amennyiben a bankkártyás fizetési módot válassza. 

 

Utánvéttel való fizetés: 

Az utánvét összegét a címzett a megrendelt áru átvételekor egyenlítheti ki készpénzben.

Az utánvéttel való fizetés plussz költséget nem von maga után. 

 

CsomagPontba kézbesítés:

A szolgáltatás 250 településen, több, mint 650 átvevőhelyen érhető el. Írja meg nekünk melyik településre kéri a szállítást, mi pedig megkeressük az Ön számára legközelebb eső 

Csomagpontot. A megrendelt áru 24 órán belül átvehető a kiválasztott CsomagPontban. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. 

Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfoganak. 

Kérjük CsomagPontra való szállítás esetén, megrendeléskor tüntesse fel melyik településre kívánja a szállítást, hogy megkereshessük az Önhöz legközelebb eső átvételi pontot. 

 

VÁSÁRLÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

„5. § (2) A szolgáltató az igénybe vevő megrendelésének elküldését megelőzően köteles egyértelműen tájékoztatni az igénybe vevőt:

b) arról, hogy a megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül-e, a szolgáltató iktatja-e a szerződést, illetve, hogy az iktatott szerződés utóbb hozzáférhető lesz-e;”

5. § (2) A szolgáltató az igénybe vevő megrendelésének elküldését megelőzően köteles egyértelműen tájékoztatni az igénybe vevőt:

d) a szerződéskötés lehetséges nyelveiről.

A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 1 évig őrzi, ahhoz a szerződő a előzetes írásbeli kérelem alapján férhet hozzá.

14 napos elállási jog / Elégedett vásárló garancia

A fogyasztók 14 napos elállási joggal rendelkeznek. A csomag átvételétől számított 14 napon belül visszaküldött áru árát megtérítjük. Az árut változatlan és használatlan állapotban, az eredeti csomagolásnak megfelelő csomagolásban kell visszaküldeni. A visszaküldés költségét a vásárló fizeti.

Garantáljuk, hogy a kézbesített áru megegyezik a honlapon található leírással. 

Az elállási jog indoklás (külön magyarázat) nélkül gyakorolható.

Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor.

Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozat 14 munkanapon belüli elküldése.

Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb harminc napon belül a teljes díjat vissza kell fizetni a fogyasztónak.

Elállás esetén a fogyasztó köteles a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket állni.

A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Árak

A termékeknél feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, a szállítási költségeket nem.

A termékeknél az egységár is feltüntetésre került.

A vásárlásokról minden esetben magyar nyelvű 27% ÁFA tartalmú számla kerül kiállításra, ami megfelel a hatályos számviteli és termékdíj törvénynek.

Cserejog

Ha a vásárló nincs megelégedve a vásárolt áruval, jogában áll azt visszacserélni. Ügyfélszolgálatunk segít a csere lebonyolításában. Csak a változatlan és használatlan állapotban visszaküldött árukat cseréljük vissza. A visszaküldés és a szállítás költsége a vásárlót terheli. A cserejog csak az EU-n belül kiküldött csomagokra érvényes.

A termék visszaküldése

Visszaküldés esetén a vásárlónak visszaküldési szelvényt kell igényelnie az ügyfélszolgálattól. A vásárló kötelessége arról gondoskodni, hogy a termék sértetlen állapotban kerüljön vissza hozzánk. Ezért a terméket gondosan be kell csomagolni.

A visszaküldés akkor lép érvénybe, amikor a terméket átvettük, és megvizsgáltuk. A visszafizetés összegét ugyanarra a bankszámlára utaljuk át, amellyel a terméket kifizették.

Az érvénytelen visszaküldési szelvény kíséretében beérkezett terméket visszaküldjük a vásárlónak, és a szállítási költségeket is az ő terhére írjuk.

 

Fizetési módok - Banki átutalás és befizetés

A vásárló banki átutalással vagy bankban befizetéssel is fizethet,. Ha a rendelés ellenértéke 5 napon belül nem érkezik be a számlánkra, töröljük a rendelést. Fizetéskor mindig hivatkozni kell a rendelési számra.Amint a fizetés beérkezett a bankszámlánkra, rögtön kiküldjük az árutételt.

Az alábbi bankszámlaszámra utalhatja át vagy fizetheti be az áru ellenértékét:

LM Hungarolube Kft. (Nyíregyháza) -  12042809-00143198-00100001

Fizetési módok - Paypal

Paypal használatával a legbiztonságosabban és emellett a legkisebb költséggel fizethet. A Paypal egy nemzetközi fizetési felület, ahol regisztrációt követően e-bank szolgáltatás nélkül fizethet. https://www.paypal-europe.com/magyar/

Hiba szállításkor
Amennyiben szállításkor valami hiba történt – a vásárló nem a megrendelt, károsodott vagy nem megfelelő mennyiségű árut kapott – rögtön kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálatunkkal. A hibát a termékek kézhezvétele után legkésőbb két napon belül jelenteni kell. Az ez után a határidő után beérkezett reklamációkat figyelmen kívül hagyjuk.

A szállítás által okozott károk
A szállítás által okozott szemmel látható károkat a csomag kézhezvétele után rögtön jelenteni kell a kézbesítőnek. A szállítás által okozott rejtett károkat a kár felfedezése után rögtön jelenteni kell az ügyfélszolgálatunknak.

Át nem vett csomagok
A megrendelt, de át nem vett csomagok esetében a mindkét irányban történő szállítás költsége a vásárlót terheli. Ezen kívül a vásárlónak egy 1.000Ft  díjat is kell fizetnie a költségeink megtérítésére.