Cserejog

Ha a vásárló nincs megelégedve a vásárolt áruval, jogában áll azt visszacserélni. Ügyfélszolgálatunk segít a csere lebonyolításában. Csak a változatlan és használatlan állapotban visszaküldött árukat cseréljük vissza. A visszaküldés és a szállítás költsége a vásárlót terheli. A cserejog csak az EU-n belül kiküldött csomagokra érvényes.

A termék visszaküldése

Visszaküldés esetén a vásárlónak visszaküldési szelvényt kell igényelnie az ügyfélszolgálattól. A vásárló kötelessége arról gondoskodni, hogy a termék sértetlen állapotban kerüljön vissza hozzánk. Ezért a terméket gondosan be kell csomagolni.

A visszaküldés akkor lép érvénybe, amikor a terméket átvettük, és megvizsgáltuk. A visszafizetés összegét ugyanarra a bankszámlára utaljuk át, amellyel a terméket kifizették.

Az érvénytelen visszaküldési szelvény kíséretében beérkezett terméket visszaküldjük a vásárlónak, és a szállítási költségeket is az ő terhére írjuk.

 

Fizetési módok - Banki átutalás és befizetés

A vásárló banki átutalással vagy bankban befizetéssel is fizethet,. Ha a rendelés ellenértéke 5 napon belül nem érkezik be a számlánkra, töröljük a rendelést. Fizetéskor mindig hivatkozni kell a rendelési számra.Amint a fizetés beérkezett a bankszámlánkra, rögtön kiküldjük az árutételt.

Az alábbi bankszámlaszámra utalhatja át vagy fizetheti be az áru ellenértékét:

LM Hungarolube Kft. (Nyíregyháza) -  12042809-00143198-00100001

Fizetési módok - Paypal

Paypal használatával a legbiztonságosabban és emellett a legkisebb költséggel fizethet. A Paypal egy nemzetközi fizetési felület, ahol regisztrációt követően e-bank szolgáltatás nélkül fizethet. https://www.paypal-europe.com/magyar/

Hiba szállításkor
Amennyiben szállításkor valami hiba történt – a vásárló nem a megrendelt, károsodott vagy nem megfelelő mennyiségű árut kapott – rögtön kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálatunkkal. A hibát a termékek kézhezvétele után legkésőbb két napon belül jelenteni kell. Az ez után a határidő után beérkezett reklamációkat figyelmen kívül hagyjuk.

A szállítás által okozott károk
A szállítás által okozott szemmel látható károkat a csomag kézhezvétele után rögtön jelenteni kell a kézbesítőnek. A szállítás által okozott rejtett károkat a kár felfedezése után rögtön jelenteni kell az ügyfélszolgálatunknak.

Át nem vett csomagok
A megrendelt, de át nem vett csomagok esetében a mindkét irányban történő szállítás költsége a vásárlót terheli. Ezen kívül a vásárlónak egy 1.000Ft  díjat is kell fizetnie a költségeink megtérítésére.